PZU chce powalczyć o młodych klientów

/ Lestat; creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/deed.en

- Grupa PZU chce powalczyć o młodych ludzi i dlatego w swojej zaktualizowanej strategii do 2020 r. stawia na nowe technologie - mówi prezes PZU Paweł Surówka. Dodał, że w tym roku spółka chce ruszyć ze wszystkimi rozwiązaniami ze strategii, m.in. z portalem moje.pzu.pl i PZU GO.

Zarząd PZU przedstawił we wtorek zaktualizowaną strategię Grupy PZU do roku 2020.

Zaprezentowano kierunki, które mają doprowadzić do jej realizacji. Dokument "Aktualizacja strategii Grupy PZU na lata 2017–2020" został przyjęty we wtorek przez radę nadzorczą.

"W naszej strategii postawiliśmy na nowe technologie i sztuczną inteligencję w dotarciu do klienta. Mają w tym celu pomóc m.in. nowe aplikacje, program lojalnościowy, czy nowa strona internetowa"

- powiedział prezes.

Jak dodał, ubezpieczeniowy gigant chce się zmienić, by m.in. dotrzeć do pokolenia wychowanego na multimediach.

"Chcemy dotrzeć do tych ludzi, których nazywa się digital natives, czyli pokolenia urodzonego po 1995 r. i wychowanego w otoczeniu multimediów. Młodość to przyszłość, chcemy pozyskać młodych klientów. Wiemy, że dla nich ważne jest to, co istnieje w internecie. Dlatego powiedzieliśmy, że chcemy mieć 50 proc. rynku direct"

- powiedział.

Jak podkreślił, do tej pory PZU było powściągliwe w stawianiu na rynek direct, mówiąc, że ma własnych agentów i nie musi w ten rynek i w ten rodzaj komunikacji inwestować. "Prawda jest taka, że są młodzi ludzie, którzy nigdy nie udadzą się do oddziału, żeby coś kupić. Oni wychodzą z założenia, że mogą wszystko załatwić nie wychodząc praktycznie z łóżka. I tych klientów nie będziemy w stanie spotkać i pozyskać, jeżeli się do nich nie przybliżymy. Stąd też nasza współpraca m.in. z firmą Allegro" - wyjaśnił. Ma ona polegać m.in. na sprzedaży i dystrybucji innowacyjnych produktów ubezpieczeniowych dostosowanych do specyfiki potrzeb kupujących oraz sprzedawców w serwisie allegro.pl.

Jak mówi prezes, plan jest taki, żeby w tym roku rozpocząć już realizację najważniejszych inicjatyw z nowej strategii. Chodzi m.in. o uruchomienie portalu moje.pzu.pl, który będzie integrował usługi Grupy PZU w jednym miejscu i pozwoli klientom np. kontrolować posiadaną ochronę ubezpieczeniową, kupić nowe polisy, zlikwidować szkodę, zarządzać opieką zdrowotną, w tym terminami wizyt lekarskich, a także inwestować oraz korzystać z usług bankowych.

"Uruchomiany także program lojalnościowy, który jest skierowany m.in. do młodych klientów. Chcemy również rozpocząć w tym roku, jako pierwszy ubezpieczyciel w Europie, program PZU GO – innowacyjne rozwiązanie telematyczne, którego celem jest poprawa bezpieczeństwa kierowców. Aplikacja mobilna połączona z niewielkim urządzeniem typu beacon pozwoli na automatyczne wezwanie pomocy w razie kolizji lub wypadku. Aplikację można ściągnąć na smartfon, z którego na co dzień korzystają młodzi ludzie"

- tłumaczy prezes.

Jak wyjaśnia szef PZU, urządzenie to można przykleić na szybę samochodu. Zestaw czujników pozwoli na wykrycie sytuacji awaryjnej i wysłanie sygnału do centrum alarmowego PZU, które skontaktuje się z kierowcą, by zapewnić niezbędne wsparcie. W przypadku braku kontaktu na miejsce wypadku wysłane zostaną służby ratunkowe.

"Pierwsi nasi klienci niebawem będą otrzymywali to urządzanie. Docelowo zależy nam, żeby jego użytkownikami byli wszyscy ubezpieczeni w PZU. W ten sposób chcemy też ograniczyć liczbę wypadków samochodowych"

- tłumaczy prezes.

 

Źródło: niezalezna.pl, PAP


SONDA
Wczytuję sondę...

Udostępnij

Tagi
Wczytuję komentarze...

TYLKO U NAS. Psalm 33 w wykonaniu duetu - Dorota Kania i Paweł Piekarczyk

Dorota Kania i Paweł Piekarczyk / fot. Marcin Pegaz/Gazeta Polska; Zbyszek Kaczmarek/Gazeta Polska

"Sprawiedliwi, wołajcie radośnie na cześć Pana, prawym przystoi pieśń chwały". To pierwsze słowa biblijnego psalmu 33, o którym w ostatnich dniach zrobiło się bardzo głośno. Jutro wierni jego słowami będą chwalić Boga w kościołach w całej Polsce. Dziś - psalm 33 specjalnie dla Czytelników portalu niezalezna.pl recytują znane osobistości.

Na dwa głosy podniosły psalm 33, pieśń uwielbienia dla Stwórcy, recytują - specjalnie dla naszych Czytelników - redaktor naczelna Telewizji Republika, Dorota Kania oraz Paweł Piekarczyk, poeta, bard, koordynator zagranicznych Klubów "Gazety Polskiej".

[polecam:https://niezalezna.pl/241635-psalm-33-czyta-poeta-krzysztof-cezary-buszman-nasza-akcja]Psalm 33 "Bóg zbawcą świata"  to piękna pieśń uwielbienia dla Stwórcy, której autorstwo jest anonimowe, choć często przypisywane w tradycji Dawidowi. Uznawany jest za hymn sławiący wszechmoc i Opatrzność Bożą. Św. Jan Paweł II uważał, że w swojej głównej części, psalm 33 stanowi "pochwalny tryptyk". [polecam:https://niezalezna.pl/241620-sprawiedliwi-wolajcie-radosnie-na-czesc-pana-znane-osobistosci-czytaja-psalm-33-posluchaj][polecam:http://niezalezna.pl/241625-piotr-lisiewicz-czyta-psalm-33-mozna-odniesc-wrazenie-ze-to-psalm-o-naszej-historii]

Źródło: niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi
Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl